5 סרטים וסדרות מומלצות בנטפליקס לאנשים שאוהבים טבע

כמו שאתם יודעים הנושא המרכזי של הבלוג שלנו זה עולם הטבע על שלל רבדיו. היום החלטנו לרכז לכם רשימה של סדרות שכל חובב טבע חייב לראות. אז אם גם אתם אוהבים בעלי חיים, מרגישים חיים כשאתם חושבים על יערות גשם טרופיים, מתרגשים כשאתם נתקלים בשדה בפטריות או סתם נהנים לצפות בסדרות תיעודיות על העולם המופלא שלנו שווה לכם להוסיף את הסרטים והסדרות הבאים לרשימת הצפייה שלכם.

כל הסרטים והסדרות ברשימה שלנו זמינים לצפייה בשירות התוכן של נטפליקס. בכל סרט / סדרה כללנו תיאור כללי שיסביר לכם על מה מדובר בנוסף לטריילר. אם יש לכם סדרות מומלצות נוספות מוזמנים לכתוב לנו עליהן בשרשור התגובות. אנחנו תמיד שמחים לגלות סרטי טבע חדשים. עכשיו בואו נתחיל ברשימה.

מורתי התמנונית

אחד מסרטי הטבע המפתיעים והמסקרנים שיצא לנו לראות בשנת 2020 בנטפליקס. מדובר בסרט תיעודי זוכה אוסקר שמתאר שנה שבחור בשם קרייג פוסטר בילה עם תמנון בר ממין נקבה. פוסטר עקב אחר התמנונה במשך רוב חייה. הוא החל לצלם את החוויות שלו כשהוא צולל, עם הזמן תמנונה צעירה משכה את תשומת ליבו. הוא עקב אחר המיקום וההתנהגות שלה מדי יום במשך חודשים, וזכה באמונה. בסרט מתאר פוסטר את ההשפעה על חייו בעקבות יחסיו עם התמנונה.

כוכב הלכת המופלא

סדרת טבע תיעודית שהופקה עבור נטפליקס ויצאה לשירות התוכן שלהם בשנת 2019, היא כוללת סך הכל 8 פרקים ועוסקת בכדור הארץ ובחיות הבר ואזורי הטבע שלו, וכן בדרכים שבהן נוכל לשמור עליו ולמה שימור הטבע בכל אזור חשוב כל כך.

חיי לילה: אור באפלה

סרט טבע תיעודי משנת 2020 שנותן לנו הצצה אל מאחורי הקלעים של סדרה תיעודית, בה צוותי צילום בלוקיישנים שונים ברחבי העולם מטפסים, צוללים וקופאים על מנת לצלם סרטונים ותמונות של חיי הלילה התוססים של בעלי חיים שונים שהיום שלהם מתחיל כשהשמש שוקעת והלילה יורד.

דיוויד אטנבורו: החיים בצבע

סדרת טבע תיעודית בה דיוויד אטנבורו בן ה-96, הוא חוקר טבע בריטי מפורסם בעל קול אייקוני, שלוקח אותנו בסדרה 'החיים בצבע' למסע מהפנט ומרהיב בו הוא חושף בפנינו את הדרכים המרתקות בהן בעלי החיים משתמשים בצבעים שלהם. בסרט השתמשו בטכנולוגיה חדשנית על מנת להציג לנו איך בעלי החיים נעזרים בצבעים כדי לשרוד ולפרוח בסביבת המחיה שלהם.

איך לשנות את דעתך

הסדרה האחרונה ברשימת ההמלצות שלנו היא סדרה משנת 2022 בה הסופר מייקל פולן מציג לנו בצורה מרתקת סדרה שמתחקה אחרי ההיסטוריה של חומרים פסיכדליים המופקים מן הטבע כמו פטריות הזיה , המולקולות הפסיכואקטיביות הנמצאות בקקטוס סן פדרו והשימוש שיכולים לעשות בהם מבחינה טיפולית. הסדרה כוללת סך הכל 4 פרקים, כל אחד מהם מתמקד בחומר משנה תודעה אחר. הסדרה מותחת את הגבולות של מה שאנחנו מכירים בכל הנוגע לחומרים פסיכדליים, וחוקר את הפוטנציאל שלהם לריפוי ושינוי דעות ותרבויות.